ד"ר מאיר באבאיב, מומחה לטיפול באקנה, מציע את הטיפולים המתקדמים ביותר לכל סוגי האקנה - התאמה אישית, ללא ניתוח או תופעות לוואי. צרו קשר לפרטים נוספים! 👆

אקנה

אבחון וטיפול יעיל

ד"ר מאיר באבאיב, רופא עור מומחה בעל מוניטין עולמי בתחום הדרמטולוגיה והקוסמטיקה הרפואית, מתמחה כבר מעל ל-15 שנה בטיפול באקנה, צלקות, ובעיות עור מגוונות. הקליניקה הפרטית שלו, ממוקמת במתחם עזריאלי לעסקים בחולון, מצוידת במכשור מהמתקדמים בעולם ומציעה טיפולי חדשניים ולא פולשניים באקנה.

אקנה - דר מאיר באבאיב מומחה לרפואת העור מתקדמת רופא עור (14)

ד"ר באבאיב, המחזיק ביותר מ-20 תעודות הסמכה בינלאומיות בתחומי הדרמטולוגיה והאסתטיקה הרפואית, מוביל את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום, תוך שהוא מרצה ומשתתף בכנסים מקצועיים ברחבי העולם. הייחודיות שלו טמונה בשילוב הידע הרב והטכנולוגיות החדישות כדי לספק טיפול אופטימלי וללא צלקות או תופעות לוואי.

אם גם אתם סובלים מאקנה, פצעי בגרות או צלקות אקנה הפוגעים באיכות החיים ובביטחון העצמי, הגעתם למקום הנכון. ד"ר באבאיב יבחר עבורכם את הטיפול האישי והמדויק ביותר, עם אחוזי הצלחה גבוהים ושביעות רצון מירבית של המטופלים.

אקנה – גורמים, סימפטומים ודרכי אבחון

אקנה (Acne Vulgaris) היא מחלת עור נפוצה מאוד, הנובעת מחסימה של נקבוביות העור (פוליקולים) על ידי עודף חלב (סבום) ותאי עור מתים, יחד עם התרבות חיידקי אקנה (Propionibacterium acnes). התוצאה היא הופעת חצקונים (קומדונים), אקנה דלקתי עם פצעונים ולעתים גם ציסטות וצלקות אקנה.

אקנה מופיעה בעיקר על עור הפנים, המצח, הלחיים והסנטר, אך עלולה להופיע גם על עור הגב, החזה, הכתפיים והישבן. למרות הכינוי פצעי בגרות, האקנה איננה מוגבלת רק לגיל ההתבגרות ויכולה להימשך או להופיע גם בגילאים מבוגרים יותר, במיוחד אצל נשים.

הגורמים העיקריים להתפתחות אקנה הם:

1. שינויים הורמונליים (גיל התבגרות, הריון, PCOS)
  2. גנטיקה
  3. חסימה של נקבוביות העור וקרטין עודף
  4. חיידקים כמו P. acnes היוצרים דלקת
  5. שומן עודף על פני העור
  6. תזונה עתירת שומן ומזון מעובד
  7. תרופות מסוימות (סטרואידים, אנדרוגנים)

במהלך האבחון, נבחנים סוגי הפגיעות בעור (חצקונים/פצעונים/ציסטות) וחומרת האקנה (קלה/בנונית/קשה) באזורים השונים. רופא העור אף יבדוק סימנים של צלקות אקנה כדי לבחור את הטיפול המתאים ביותר לכל מקרה.

סוגי אקנה וטיפולים מומלצים

ד"ר באבאיב מציע מגוון רחב של טיפולים מתקדמים באקנה בהתאמה אישית לסוג האקנה וחומרתה:

• אקנה קל עד בינוני: כולל בעיקר קומדונים ופצעונים דלקתיים. הטיפול יכלול שילוב של תכשירים מקומיים (רטינואידים, מוצרים אנטי-בקטריאליים), טיפולי אור כחול, פילינג רפואי ומערכות טיפוח ביתיות מותאמות אישית לעור מועד לאקנה. טיפול מוקדם ימנע צלקות ופיגמנטציה.
  • אקנה קשה: כולל ציסטות, קשרים דלקתיים ופצעונים נרחבים. מצריך טיפול פנימי באנטיביוטיקה או רואקוטן (איזוטרטינואין) בליווי ומעקב צמוד של רופא עור. טיפולי לייזר כמו PDT או Acleara יכולים להועיל מאוד במקרים אלו.
  • אקנה הורמונלי: נפוץ יותר בקרב נשים מעל גיל 25 ומופיע בעיקר באזור הלסת והסנטר. הטיפול משלב תכשירים מקומיים, טיפולי לייזר, מערכות טיפוח ייעודית כמו ZO Skin ובמקרים מסוימים גם טיפול פנימי במשמר נוגדי אנדרוגנים.
  • פוסט אקנה: כולל צלקות שקועות, בולטות והיפרפיגמנטציה. הטיפולים המומלצים כוללים מזותרפיה, הזרקות PRP, חומצות פילינג, מיקרונידלינג, רדיו-פריקוונסי, דרמהרולר ולייזרים אבלטיביים כמו Co2. השילוב עם קרמים המכילים חומצות פירותיות והידרוקסי יסייע בשיפור משמעותי של מרקם העור וצבעו.
  • טיפולים משלימים: הצערת והבהרת העור (למשל באמצעות טיפולי BBL), טיפולי LED לאנטי-אייג'ינג וכמובן ליווי קפדני בשלבי הטיפול באקנה פעיל למניעת פיגמנטציה וצלקות.

אקנה דר מאיר באבאיב מומחה לרפואת העור מתקדמת רופא עור (14)

עובדות מפתיעות וחשובות על אקנה

1. בממוצע 1 מכל 4 אנשים יסבלו מאקנה בשלב כלשהו בחיים.
  2. אקנה עלולה לפגוע קשות בביטחון העצמי, בדימוי הגוף ובאיכות החיים – יש פתרון!
  3. לעתים אקנה בגיל מבוגר קשה יותר לטיפול מאקנה התבגרותי.
  4. נשים מועדות יותר לפתח אקנה הורמונלי לקראת גיל המעבר.
  5. קיים קשר בין אקנה לאלרגיות ורגישות לחלב ומוצריו.
  6. דיאטה דלת פחמימות מסייעת למניעת התקפי אקנה.
  7. טיפול מוקדם ומתאים ימנע או יצמצם משמעותית את היווצרות צלקות האקנה.
  8. הקפדה על היגיינה וניקיון העור היא קריטית להצלחת הטיפול באקנה.
  9. חשיפה לשמש מזיקה לעור נגוע באקנה ועלולה להחמיר את הצלקות.
  10. קיימים היום טיפולים ייעודיים ויעילים לאקנה בכל שלב ודרגת חומרה.

לקראת עור בריא וחלק יותר

אם אתם מתמודדים עם אקנה, חשוב שתבחרו ברופא עור מומחה לאקנה ובעל ניסיון קליני נרחב כדי להתאים עבורכם את מסלול הטיפול האופטימלי. אצל ד"ר באבאיב תקבלו יחס אישי ומסור, תוך שימוש בטכנולוגיות הטיפול המתקדמות ביותר בעולם ומעקב צמוד עד להשגת התוצאות הרצויות.

גם אם התמודדתם בעבר עם טיפולים לאקנה שלא הניבו תוצאות, אנחנו מזמינים אתכם לקבוע ייעוץ עור מקצועי ולהגשים את החלום על עור נקי ובריא. צרו איתנו קשר עוד היום ואל תתנו לאקנה להמשיך לשלוט בחייכם. אנחנו כאן כדי לעזור!

לקריאת המלצות של מטופלים מרוצים, גללו לתחתית העמוד.

שימו לב – מידע זה אינו מהווה תחליף לחוות דעת רפואית. יש להיוועץ עם רופא לפני כל טיפול.