סובלים מיובש, גרד ופריחה בעור? ד"ר מאיר באבאיב, מומחה לרפואת העור, מציע את הטיפולים המתקדמים והיעילים ביותר באסטמה של העור. צרו קשר! 👆

אסטמה של העור

הפתרונות המתקדמים לטיפול יעיל באסטמה של העור

סובלים מסימפטומים כמו גירוד, אדמומיות ויובש בעור? זה כנראה אסטמה של העור. כשמחפשים את הפתרון הנכון לטיפול בבעיה מטרידה זו, כדאי לפנות למומחה. ד"ר מאיר באבאיב, עם ניסיון של 15 שנים בתחום הדרמטולוגיה, מציע מגוון טיפולים מתקדמים ויעילים.

ד"ר מאיר הוא רופא עור מומחה, עם כ-20 דיפלומות והשתלמויות רבות בארץ ובעולם, ד"ר מאיר מוביל את התחום ומתעדכן כל הזמן בטיפולים החדשניים ביותר. הקליניקה הפרטית שלו ממוקמת במתחם עזריאלי לעסקים בחולון, ומספקת שירות ללקוחות VIP עם דיסקרטיות מוחלטת. המטופלים שלנו מרוצים וממליצים בחום על הטיפולים שלנו.

אסטמה של העור – מה זה?

אסטמה של העור, הידועה גם בשם אטופיק דרמטיטיס, היא מחלה כרונית של העור המאפיינת על ידי גירוד, אדמומיות, ויובש. המצב יכול להופיע בכל גיל, אך הוא נפוץ במיוחד בילדים. מדובר במחלה כרונית שמתאפיינת בתקופות של החמרה והקלה.

סימפטומים ואבחון

הסימפטומים של אסטמה של העור כוללים:

• גירוד עז במיוחד בלילה
  • אדמומיות ונפיחות באזורים הנגועים
  • עור יבש ומגורה
  • שלפוחיות וקרעים בעור במקרים חמורים

האבחון מתבצע על ידי רופא עור מומחה באמצעות בדיקה פיזית ושאלות על ההיסטוריה הרפואית של המטופל.

טיפולים חדשניים לאסטמה של העור

הטיפולים לאסטמה של העור מתמקדים בהפחתת הגירוד, הלחות והדלקת. ד"ר מאיר באבאיב מציע את הטיפולים הבאים:

• טיפולים מקומיים: קרמים ומשחות עם סטרואידים או חומרים אנטי-דלקתיים אחרים.
  • טיפולים סיסטמיים: תרופות אנטי-היסטמיניות, אנטיביוטיקה ואימונומודולטורים.
  • פוטותרפיה: טיפול באור UV להפחתת דלקת ושיפור מצב העור.
  • טיפולים טבעיים: שימוש בשמנים אתריים וחומרים טבעיים להפחתת גירוי ושיפור מצב העור.

החלמה והמלצות להאצת החלמה

לאחר הטיפולים, מומלץ לשמור על לחות העור באמצעות קרמים ושמנים מתאימים. בנוסף, חשוב להימנע מחשיפה לחומרים מגרים ולשמור על עור נקי ויבש. במקרים של דלקות חמורות, ניתן להשתמש בקומפרסים קרים להפחתת הנפיחות.

טכנולוגיות מתקדמות בטיפול באסטמה של העור

בקליניקה של ד"ר מאיר משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות כגון:

• לייזר פחמן דו-חמצני (CO2 Laser) לטיפול בעור פגוע
  • פוטותרפיה UVB להפחתת דלקות ושיפור מצב העור
  • טיפולי PRP (פלזמה מועשרת בטסיות) לשיפור ריפוי העור והפחתת גירוי

10 דברים שחשוב לדעת על אסטמה של העור

1. אסטמה של העור היא מחלה כרונית שאין לה תרופה, אך ניתן לנהל אותה.
  2. הגירוד הוא הסימפטום העיקרי ומחמיר בלילה.
  3. העור יבש ורגיש במיוחד ויש לטפל בו בהתאם.
  4. פוטותרפיה יכולה לסייע במקרים חמורים.
  5. טיפולים טבעיים יכולים להקל על התסמינים.
  6. לחץ נפשי יכול להחמיר את המצב.
  7. הטיפולים החדשניים כוללים טכנולוגיות מתקדמות.
  8. ד"ר מאיר מציע טיפולים מותאמים אישית לכל מטופל.
  9. הקפדה על לחות העור חשובה מאוד לטיפול.
  10. המטופלים שלנו מרוצים ומשתפים בחוויותיהם החיוביות.

איך נוכל לעזור לך?

אם אתה סובל מאסטמה של העור ומחפש טיפול מקצועי וחדשני, ד"ר מאיר באבאיב הוא הכתובת הנכונה. אנו מזמינים אותך לתאם תור לייעוץ ולקבל את הטיפול המתאים ביותר עבורך. צרו קשר עכשיו כדי להתחיל בתהליך ההחלמה והשיפור.

המלצות של לקוחות

המלצות של לקוחות מרוצים ניתן למצוא בתחתית האתר. לחצו כאן כדי לקרוא את הביקורות.

הפתרונות המתקדמים לטיפול יעיל באסטמה של העור

ד"ר מאיר באבאיב, רופא עור מומחה עם ניסיון קליני עשיר של מעל 15 שנה, מתמחה בטיפול במגוון רחב של מחלות עור דלקתיות ואלרגיות, ובפרט באסטמה של העור. הוא מנהל קליניקה פרטית מתקדמת במתחם עזריאלי בחולון, המצוידת במיטב הטכנולוגיות לטיפולים חדשניים ולא פולשניים.

כבעל למעלה מ-20 תארים והשתלמויות בתחום רפואת העור מהארץ ומחו"ל, ד"ר באבאיב מוביל את החזית בפיתוחים העדכניים ביותר בתחום. הוא מרצה ומדריך בכנסים בינלאומיים ונחשב לסמכות עולמית בתחומו. במרפאתו מוצע יחס VIP אישי ודיסקרטיות מלאה לכל לקוח.

אם גם אתם או ילדיכם מתמודדים עם העור היבש, הגירוי, הגרד והפריחה האופייניים לאסטמה של העור, חשוב שתדעו כי כיום קיימים פתרונות טיפוליים מתקדמים ויעילים להקלה משמעותית על הסימפטומים. ד"ר באבאיב ישמח להתאים עבורכם תוכנית טיפול אישית באסטמה של העור, עם פוטנציאל הצלחה גבוה ושביעות רצון מירבית.

מהי אסטמה של העור ומדוע היא מופיעה?

אסטמה של העור, או בשמה הרפואי דרמטיטיס אטופית, היא מחלת עור דלקתית כרונית המתבטאת ב:

• עור יבש מאוד עם נטייה לסדקים ופגיעות
  • גרד עז ובלתי פוסק, מחמיר לרוב בלילה ובמצבי מתח
  • אדמומיות, פריחה ולעתים גם הופעת שלפוחיות
  • עיבוי והחספסות של העור הפגוע
  • פגיעה בתפקוד המחסום ההגנתי הטבעי של העור

אסטמה של העור מופיעה בקרב 15%-20% מהילדים ועד 5% מהמבוגרים, לרוב עם נטייה תורשתית ורקע אטופי (נטייה לאלרגיות). היא פוגעת בעיקר באזורי הפנים, הצוואר, המרפקים, הברכיים, כפות הידיים והרגליים.

הגורמים העיקריים להתפרצויות של אסטמה בעור כוללים:

1. חוסר בחלבון עור חיוני בשם פילגרין, התורם לפגיעות ויובש העור.
  2. חשיפה לגורמים מגרים כמו סבונים, דטרגנטים או צמר גס.
  3. אלרגנים נשאפים כמו אבק, קרדית האבק ועובש.
  4. גורמים סביבתיים כמו מזג אוויר קר ויבש, זיהום אוויר, עישון.
  5. דחק נפשי וחרדה כמחמירים את המצב.
  6. חיידקים מסוג סטפילוקוקוס הגורמים לדלקת משנית.

למרות שלא קיים כיום "פתרון קסם" לאסטמה של העור, שילוב נכון של טיפולים חדשניים ושינויים באורח החיים עשוי להפחית משמעותית את התסמינים ולשפר את איכות החיים של הסובלים ממנה.

הטיפולים המתקדמים באסטמה של העור בהובלת ד"ר באבאיב

בקליניקה של ד"ר באבאיב מוצע מגוון רחב של אפשרויות טיפול חדשניות ויעילות באסטמה של העור, בהתאמה אישית למטופל בהתאם לגילו וחומרת מצב העור:

• תכשירים מקומיים עם מרשם רופא – קרמים וסטרואידים מקומיים או מעכבי קלצינאורין (כמו אלידל ופרוטופיק) להפחתה של הדלקת, הגירוד והגרד. יש ליישם באופן מדויק על פי הנחיות הרופא למניעת תופעות לוואי לא רצויות.
  • טיפולים באור – פוטותרפיה בקרני UVB או PUVA בקליניקה להרגעת מערכת החיסון ומיתון הדלקת העורית. יתרונות: טיפול ממוקד לא תרופתי, בטוח ויעיל במיוחד לצורות מפושטות ועמידות יותר של אסטמה של העור.
  • חמצן היפרברי – שהייה בתא לחץ רווי בחמצן, התורמת לשיפור החלמת העור והגברת חסינותו לזיהומים משניים. מומלץ במקרים של אסטמה של העור שאינה מגיבה ולצורות חמורות יותר.
  • טיפול ביולוגי – נוגדנים חדשניים כמו דופילומאב (Dupixent) לאסטמה של העור בינונית עד קשה שלא הגיבה לתכשירים מקומיים. ניתן בזריקות תת-עוריות. מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד.
  • ייעוץ והדרכה קלינית – כולל המלצות להתאמת חומרי ניקוי וביגוד, הימנעות ממגע עם גירויים ואלרגנים, שמירה על לחות העור ודיכוי מוקדם של זיהומים עוריים משניים. יתרונות: מסייע למנוע התלקחויות ארוכות טווח.

ד"ר באבאיב ידאג לבצע הערכה מקיפה של מצב עורכם, יאתר את הגורמים האפשריים ויציע לכם אסטרטגיית טיפול אופטימלית שתשלב בין האפשרויות השונות. תוכנית הטיפול האישית תלווה במעקב צמוד ובהתאמות לאורך הדרך, עד להשגת עור נקי, רגוע ומאוזן.

עובדות מעניינות על אסטמה של העור

1. רבים מהסובלים מאסטמה של העור בילדות "יוצאים" ממנה בסביבות גיל ההתבגרות.
  2. בארה"ב כ-31.6 מיליון אנשים סובלים מצורה זו או אחרת של דרמטיטיס אטופית.
  3. ככל שהטיפול באסטמה של העור מוקדם יותר, כך הסיכויים טובים יותר להחלמה מלאה.
  4. אסטמה של העור, אסתמה ואלרגיה עונתית מכונות יחד "המשולש האטופי".
  5. שינויים הורמונליים בהריון ובגיל המעבר מהווים טריגר נפוץ להתלקחויות של אסטמת העור.
  6. חולי אסטמה של העור נמצאים בסיכון כפול לפתח דלקות עור חיידקיות ונגיפיות.
  7. בילדים עם אסטמת העור נמצא קשר לשכיחות גבוהה יותר של הפרעות קשב וריכוז.
  8. המחלה עלולה לערער את הביטחון העצמי ולהוביל ללעג או בריונות בבית הספר.
  9. מנגנוני גרד והרגעה עצמית עלולים ליצור מצב של כאב כרוני באסטמה של העור.

טיפול באסטמה של העור – מסע אישי בהובלת ד"ר מאיר באבאיב

מתמודדים עם אסטמה של העור? הגיע הזמן לקבל את הטיפול המתקדם והמקיף ביותר מרופא עור מומחה. בהנחייתו המסורה של ד"ר באבאיב ניתן להגיע לשליטה טובה במחלה ולשיפור ניכר במראה ובתחושת העור.

כבר בייעוץ הראשוני ייבחנו הסיבות האטופיות, יילקחו בדיקות משלימות לפי הצורך ותיבנה לכם תוכנית טיפול אישית על סמך הממצאים והעדפותיכם. בעזרת הציוד המתקדם, הצוות המיומן והקשר האישי עם הרופא, תרגישו מלווים ונתמכים לאורך כל הדרך.

אין סיבה שהאסטמה של העור תשלוט בשגרת חייכם – צרו קשר עוד היום בטופס מטה וקבעו את תחילת המסע לעבר עור בריא, גמיש ונטול גירויים!

ואל תשכחו לעיין בהמלצות החמות מהמטופלים שכבר נהנים מהיחס האישי והתוצאות המרשימות בקליניקה של ד"ר באבאיב.

*שימו לב: המידע המוצג אינו מהווה תחליף לחוות דעת מקצועית פרטנית של רופא עור מוסמך בנוגע למצבכם הרפואי האישי.